Retur og refusjon
Sist oppdatert: 13.02.2024
Takk for at du handler hos DSCPLND.
Vi streber etter å tilby produkter av høy kvalitet og ønsker at du skal være helt fornøyd med kjøpet ditt.
Vi forstår likevel at det noen ganger kan være nødvendig å returnere en vare.
Les vår returpolicy nøye for å sikre en smidig og enkel returprosess.
1. Returbetingelser
- Du kan registrere retur innen 14 dager etter at du mottok bestillingen din.
- For at varen skal være kvalifisert for retur, må den være ubrukt, i original emballasje, og i samme stand som da du mottok den.
2. Hvordan registrere en retur
For å starte en retur, send en e-post til support@dscplnd.no.
Oppgi ordrenummer og kort beskrivelse av årsaken til returen, så hjelper vi deg videre.
3. Returfrakt
Kunden er ansvarlig for kostnaden ved returfrakt, med mindre varen er defekt eller feilsendt.
Dersom feilen ligger hos oss, dekker vi selvfølgelig frakten i sin helhet.
4. Refusjon
Når vi har mottatt og inspisert returen, vil du motta en e-post med bekreftelse på om refusjonen er godkjent eller avslått.
Ved godkjent retur vil pengene bli refundert til den samme betalingsmetoden som ble brukt ved kjøp.
5. Bytte
Ønsker du å bytte en vare, følg prosessen for retur som beskrevet ovenfor, og legg deretter inn en ny bestilling for ønsket produkt.
6. Skadet eller defekt vare
Dersom du mottar en skadet eller defekt vare, ta kontakt med oss umiddelbart på support@dscplnd.no.
Legg ved bilder av produktet og emballasjen, så løser vi saken så raskt som mulig.
7. Kontaktinformasjon
Har du spørsmål eller bekymringer angående vår returpolicy?
Kontakt kundeservice på support@dscplnd.no — vi hjelper deg gjerne.
Takk for at du valgte DSCPLND.
Vi setter stor pris på forståelsen og samarbeidet ditt.