Frakt og levering


Sist oppdatert: 13.02.2024


Velkommen til DSCPLND.

Vi ønsker å gi deg en sømløs og god handleopplevelse.

Les gjerne gjennom vår fraktpolicy for å forstå hvordan vi behandler og sender dine bestillinger.





1. Behandling av ordre



  • Bestillinger behandles vanligvis innen 5 virkedager (unntatt helger og helligdager) etter at betalingen er bekreftet.
  • Behandlingstiden kan variere avhengig av produktets tilgjengelighet, ordremengde eller kampanjer.






2. Fraktmetoder



  • Vi tilbyr flere fraktalternativer, inkludert standardfrakt og ekspressfrakt.
  • Tilgjengelige alternativer vises i kassen under bestillingsprosessen.
  • Fraktkostnaden beregnes ut fra valgt metode, leveringsadresse og varens vekt/størrelse.






3. Leveringstid



  • Leveringstiden varierer etter valgt fraktmetode og destinasjon.
  • Uforutsette hendelser som tollbehandling, forsinkelser hos transportør eller værforhold kan påvirke leveringstiden.






4. Sporingsinformasjon



  • Når bestillingen er sendt, mottar du en fraktbekreftelse på e-post med et sporingsnummer.
  • Du kan følge pakken din ved hjelp av sporingsinformasjonen i e-posten.






5. Internasjonal frakt



Foreløpig tilbyr vi kun levering innen Norge, men vi planlegger å åpne for internasjonal frakt i nær fremtid.

Har du interesse eller ønsker levering utenfor Norge, ta gjerne kontakt med oss på support@dscplnd.no.





6. Leveringsadresse



  • Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt og fullstendig leveringsinformasjon.
  • Vi kan ikke holdes ansvarlige for leveranser som sendes til feil adresse oppgitt av kunden.






7. Ikke-leverbare pakker



Dersom en pakke ikke kan leveres på grunn av feil adresse eller andre forhold utenfor vår kontroll, er kunden ansvarlig for eventuelle ekstra fraktkostnader som påløper.





8. Tapte eller skadede varer



Dersom en vare blir borte eller skadet under frakt, vil vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning for deg.

Som hovedregel skal krav meldes direkte til transportøren, men vi bistår deg gjerne under prosessen.





9. Endringer i fraktpolicyen



Vi forbeholder oss retten til å oppdatere vår fraktpolicy ved behov.

Eventuelle endringer publiseres på denne siden, og datoen for siste oppdatering justeres deretter.





10. Kontaktinformasjon



Har du spørsmål eller bekymringer om vår fraktpolicy?

Kontakt oss gjerne på support@dscplnd.no.




Takk for at du velger DSCPLND.